Kurumsal SEO Nedir ?

denied

New member
Katılım
Nis 9, 2019
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
#1
Kurumsal Seo çalışmaları ; kurumsal firmaların arama motorlarında en üst sıralardaki yerini alabilmesi ve koruması adına yapılan çalışmaların bir bütünüdür.

Tüm Aşamalarıyla Kurumsal Seo Çalışması !

1. Domain alma; Kurumsal Seo çalışmasına başlamadan önce firma veya markaya ait bir domain almaktır. Alınan domain isminin firmanın faaliyet alanı ile örtüşmesi ve mümkün mertebe kısa ve anlaşılır olması çok önemlidir.

2. Hedef kitle belirleme; Kurumsal seo çalışmalarında firmanın belirlediği bir hedef kitle bulunmaktadır. Bu kitleye ulaşabilmek için öncelikle bir analiz yapmak ve hangi kitleye hitap ettiğini tespit etmek gerekir.

3. Anahtar kelime seçimi; hedef kitle belirlendikten sonra firmanın faaliyet alanına göre internet maceralarında en çok aranan kelimelerin analizi yapılarak bu doğrultuda içerikler oluşturmak gerekir. Ancak yukarıda da belirttiğimiz gibi bu anahtar kelimelerin mutlaka firmanın faaliyet alanıyla uyumlu olması zorunludur. Yani sadece en çok aranan kelimelerin bulunması tek başına bir işe yaramayacaktır. Ayrıca anahtar kelime sayısı da maksimum 6’yı geçmemelidir.

4. Site içi Seo; kurumsal seo çalışmalarının en önemli aşamasıdır. Site içi seo’da önemli olan özgün içerikler oluşturmaktır. Bunun dışında site içine gelen linklerin analizi, rakip firma analizi, anahtar kelime analizi, ziyaretçi trafiğinin kontrolü, teknik analiz, raporlama vs.. İşletmelerin resmi web sitelerinin arama motorlarındaki en ideal sıralamaya yerleşmesi için site içi seo çalışmalarında çok özenli ve titiz olmaları gerekir. Site içindeki görsel ve yazılı tüm içeriklerin organik olması gerekmekte olup; kopya, çalıntı yani çöp diye adlandırılan içerikler hiçbir anlam ifade etmeyecektir. Ayrıca, sitenin tasarımı da oldukça sade ve anlaşılır olmak zorunda…

5. Site Dışı Seo; bu çalışma ile site içine alınan backlink analizi ve kontrolü yapılmaktadır. Backlink alımı çok önemli bir husustur. Bir anda çok sayıda backlink almak veya işe yaramayan sitelerden gelen backlinkler siteye zarar verebilmektedir. Dolayısıyla site dışı seo çalışmalarındaki tespitler sayesinde zararlı linkler temizlenebilmektedir.

6. Raporlama; Tüm kurumsal seo çalışmalarının sonucunu, sitenin ziyaretçi trafiğinden arama motorlarındaki yerine kadar her şeyi ayrıntılı şekilde aylık veya haftalık bazda raporlanarak firmaya iletilmesi işlemidir.

Kaynak: Kurumsal SEO Danışmanlığı Hizmetleri | Kolay Pazarlama
 
Üst Alt